2013. június 2., vasárnap

Bereczki Zoltán - Rég várok valakire (R-GO)

Bereczki Zoli az M1 Legenda című műsorában énekelte a romantikus dalt.

R-GO: Rég várok valakire (Részlet a dalszövegből)

"Elrepülnék vele, elrepülnék vele.
Leszek én malaszttal teljes,
Ha ez Néked nem lenne terhes,
De ezt minek is motyogom, ha nincs kinek,
Nem is lesz és nem is volt,
Olyan lány, akit én akarok,
Lelkem vérvörös piheként - száll, s kavarog

Elrepülnék vele, elrepülnék vele. hmm

Szerelem, Én büszkén őrzöm,
Emlékképeim közt szöszmötöl,
Dölyfös szenvedély neki , mindig bedől

Rég várok valakire, aki csak ennyit mond: he,
Akinek nem vagyok más, Én, csak a szíve csücske
Rég várok valakire, aki olyan mint Te,
Akinél nem érzek mást épp csak egy villámcsapást,"

Lájk, ha kedveled Bereczki Zoltán előadását!

KLIKK!