2015. július 31., péntek

Mészáros Árpád Zsolt: "Tizenöt éve már biztosan nem jártam errefelé"

Szerényi László, a Budapesti Operettszínház sztárja július 31-én este felhőtlen szórakozásra invitál kicsiket és nagyokat egyaránt a gergelyiugornyai strand szabadtéri színpadához.

Fellépőtársakat is hívtak: a kisvárdai születésű Dolhai Attila, a fényeslitkei Nagy Sándor, valamint a tősgyökeres nyíregyházi Mészáros Árpád Zsolt is csatlakozott a csapathoz Janza Kata mellett.

Musical kiadványok, cd-k itt

Mészáros Árpád Zsolt fiatalkorának nyarait Gergelyiugornyán töltötte.

– A Tisza–parthoz sok élményem fűződik. Ott csókolóztam először, a Tisza-parton voltam először szerelmes, s talán még a férfivá válásom is ott esett meg.

– Tizenöt éve már biztosan nem jártam errefelé, így most már alig várom a július 31-ei estét. Utána a családommal eltöltünk még egy hétvégét is a parton, biztosan jó buli lesz – mesélt terveiről a színész-énekes.

Szóval július 31-én 20.30-tól Bereg szíve újra dobban, Szerényi László és barátai várnak mindenkit a Tisza-partra!