2012. január 19., csütörtök

Eurovízió 2012: Sielés közben tudta meg az Operettszínház sztárja, hogy bejutott a legjobb 20 közé

Dancs Annamari, a Budapesti Operettszínház művésze egy saját dallal, a Feel cíművel jelentkezett a magyarországi döntőre.

Az énekesnő számára nem volt idegen a dalverseny, hiszen az Eurovíziós mintára épülő Aranyszarvas Nemzetközi Fesztiválon 2008-ban 30 ország versenyzői között Romániát képviselte, és amelyen Közönség-Népszerűségi díjat nyert. Emelett 2009-ben, az Eurovízió román elődöntőjébe is beválasztották az A-ha c. dalát, de akkor Annamari inkább a Román Nemzeti Operettszínház meghívásást fogadta el két operett-szerepre.

Hallgasd meg a verseny dalt itt!

- Az utolsó pillanatban döntöttem úgy, hogy jelentkezem a Feel című saját szerzeményemmel - meséli Annamari. - Éppen Ausztriában síeltem, amikor 1800 m magasan értesültem a hírről, hogy én is ott vagyok a 20 legjobb között. Hatalmas megtiszteltetésnek tartom és örülök, hogy részese lehetek ennek a versenynek. Remélem, sikerül kiválasztani azt a dalt, amely méltóan képviseli Magyarországot Bakuban.

Fotó és szövege: operett.hu

Lájk, ha bejött a hír! KLIKK!