2013. október 12., szombat

12 kérdés - 12 válasz: Feke Pál

Családi állapot: Nőtlen

Horoszkóp: Ikrek

Amit a legszívesebben csinálok a szabadidőmben: golf, tenisz

Kedvenc énekesem, együttesem: Sting, Stevie Wonder, Charlie

Kedvenc dalom: Michael Bolton: I can go the distance ( Tégy csodát! )

Életem legszebb pillanata: Nem tudok kiemelni…

Amire a legbüszkébb vagyok: Család, Otthon

Poszter a gyerekkori szobám falán: István, a király, Jézus Krisztus Szupersztár

Az első dal, amire lassúztam: Dirty Dancing

A legjobb koncert élményem: Eros Ramazotti live, Charlie

Életem legdurvább bulija: Amikor a „3 Barát” összejön nálam...Serbán Atti, Nagy Sanyi..Ezek mindig durvák

Kinek a bőrébe bújnék egy napra: nincs ilyen.

Melyik világsztárt utánoztam gyerekkoromban: Michael Jackson

Iratkozz fel a musicalhírek hírlevelünkre és ezzel be is neveztél játékunkba, amelyben rendszeresen musicaleseményekre szóló belépőket sorsolunk ki a feliratkozók között. FELIRATKOZÁS ITT.