2013. október 12., szombat

12 kérdés - 12 válasz: Szinetár Dóra

Horoszkóp: Nyilas

Amit a legszívesebben csinálok a szabadidőmben: A gyerekeimmel vagyok

Kedvenc énekesem, együttesem: Olyan van, hogy nincs?

Kedvenc dalom: Mindig más

Életem legszebb pillanata: Kettő is volt, amikor megszületett a két gyerekem.

Iratkozz fel a musicalhírek hírlevelünkre és ezzel be is neveztél játékunkba, amelyben rendszeresen musicaleseményekre szóló belépőket sorsolunk ki a feliratkozók között. FELIRATKOZÁS ITT.

Amire a legbüszkébb vagyok: A két gyerekem

Poszter a gyerekkori szobám falán: Charlie Chaplin

Az első dal, amire lassúztam: Olyan rég volt, hogy nem emlékszem.

A legjobb koncert élményem: Saját koncertünk, amikor 12 ezer ember előtt énekeltünk.

Életem legdurvább bulija: Nem mesélem el, de volt.

Kinek a bőrébe bújnék egy napra: Jól érzem magam a bőrömben.