2014. szeptember 27., szombat

Bereczki Zoltán: "Nem mindig szerettem magam, de..."

Óriási változáson ment át Bereczki Zoltán. A Sztárban sztár zsűritagja most, 38 évesen lett önálló; élvezi a szabadságot és nem veti meg a kalandokat.

Sok rajongó még most sem heverte ki, hogy az álompár – Szinetár Dóra és Bereczki Zoltán – útjai kettéváltak, de talán még többen örülnek annak, hogy a TV2 Sztárban sztár című műsorának zsűritagja szingli lett. A színész-énekes számára nagy változásokat hozott az elmúlt időszak; megtanulta magát szeretni, évezni az egyedüllétet és a szabadságot.
“Nem mindig szerettem magam, de egyre inkább el tudom fogadni azt, aki vagyok. Senki ne értsen félre, semmi önzőség nincs ebben a gondolatban, de úgy érzem, mindenkinek – a gyerekei után – saját maga kell, hogy a legfontosabb legyen önmaga számára. Én ezt mostanában tanultam meg. És bár tényleg jó egyedül, lehet, hogy a lelkem mélyén nem is vágyom komoly kapcsolatra. Vannak kalandjaim, de nem igaz, amit az egyik lap mostanában megírt, hogy van barátnőm. Mert nincs” – jelentette ki a Story magazinnak Bereczki Zoltán.

Forrás: rcnews

Musical kiadványok, cd-k itt