2014. október 29., szerda

Koós Réka: "A musical műfaja egyszerűen elvarázsol"

Koós Rékát elvarázsolja, Csengeri Attilát feszült figyelemre gerjeszti, Nagy Sanyit óriási magasságokba röpíti, Mahó Andrának csodás emlékeket idéz, Vermes Tímeának pedig lelki segítséget ad a musical műfaja.

November 8-án a Papp László Budapest Sportarénában, a Musical Fesztivál eseménysorozat első estjén mások mellett Koós Réka, Miller Zoltán, Mahó Andrea, Sasvári Sándor, Csengeri Attila, Vermes Tímea és Nagy Sándor is színpadra lép. A művészek már nagyon várják a nagyszabású koncertet, hiszen ők maguk is a műfaj szerelmesei.

Koós Réka karrierje musicalek éneklésével indult, és azóta is imádja őket.

"A musical műfaja egyszerűen elvarázsol, a kedvenc dalom pedig az Álmodtam egy álmot a Nyomorultakból. Sokat gondolkodtam már, hogy miért. Ezzel felvételiztem a főiskolára és ez volt az első szerepem Németországban. Amikor hazajöttem, itthon is ezt játszottam először. És mert ez a kedvenc musicalem. Lehetetlen megunni, egy csoda. És nagyon örülök, hogy a fesztiválon is elénekelhetem majd."

Jegyek iTT a Musical Fesztiválra.

Ha musical, akkor tánc, zene, szerelem, szenvedély, humor, szomorúság, boldogság, ritmus, és mély érzelmek. A Danubius Music egy nagyszabású eseménysorozattal tiszteleg a musicalek előtt: az ország első Musical Fesztiválját szervezik meg. A minőségi szórakozást ígérő fesztivál keretein belül a legnagyobb művészek tolmácsolásában felcsendülnek a musical irodalom legszebb és legismertebb dalai november 8-án, a Papp László Budapest Sportarénában.

Musical kiadványok, cd-k itt