2015. március 24., kedd

Peller Károly: "Nagyon kedvelem az operett világát."

Peller Károly életútja példa arra, hogy a tehetséges és szorgalmas emberek végül azt csinálhatják, amit a legjobban szeretnek.

Melyik a kedvenc operettje?Sokáig a Csárdáskirálynő Bóni szerepét szerettem a legjobban. Egyébként én voltam minden idők legfiatalabb Bónija, 18 évesen kaptam meg ezt a szerepet. Tavaly adtam le, mert 13 év alatt kicsit belefásultam. Most a Mágnás Miska a kedvencem, szegény Bajor Imrétől örököltem, amikor beteg lett. A Mágnás Miskát ősszel felújítjuk, és akkor már hivatalosan is én játszom.

Hogyan lett operettszínész?
Csupa véletlennek köszönhető. A családunkban nincs művész, de nagymamám szorgalmazta, hogy menjek el egy színész­stúdióba. A következő állomás egy musicalstúdió volt. Aztán a Budapesti Operettszínház zenés-színészképző stúdiója következett. Amikor ezt elvégeztem, az operettszínház leszerződtetett. Nagyon kedvelem az operett világát. Elegáns, humoros, játékos, sok zene, sok tánc jellemzi.

Úgy tudom, vendéglátós végzettsége is van. Szokott főzni?
Nem nagyon, rohanás az életem. És sajnos válogatós is vagyok. A halat egyáltalán nem tudom megenni, bár az utóbbi időben már próbálok vele megbarátkozni. Rövid az általam kedvelt ételek listája: csirkemell, pulykamell, zöldségek és tésztafélék. Ha külföldön járok, sokszor félek az ottani ételkülönlegességeket megkóstolni, de Szendy Szilviszokott biztatni, hogy kóstoljak meg egy-egy helyi specialitást.

Forrás: boon.hu

Musical kiadványok, cd-k itt